torsdag den 5. april 2007

"Dogdancing"

Vi arbejder hårdt på vores tricks for tiden. Vi skal have udviklet et lille dogdancing show til den 18 maj, og da jeg aldrig har lært hvordan man gør, føler jeg mig meget frem. Jeg kender slet ikke reglerne, så vi laver bare noget der passer til musikken. Vi skal bruge det til et show klubben skal lave på torvet i Odder, og vi vil gerne vise nogle andre ting udover den Agility vi også viser.

Vi kan en del efterhånden. Bakke rundt om mig fra plads og fra fod, han kan zigzag mellem benene både forlæns og baglæns. Han kan dreje rundt om sig selv, både højre og venstre og så kan han bakke væk foran mig. Vi arbejder også på to ny tricks:
Can can hvor han sidder ved siden af mig og når jeg løfter højre ben, gør han også, og det samme med venstre. Det bliver rigtig godt tror jeg.
Og imorges lærte vi at bukke som i ser på billedet. Det skal man jo kunne når man danser. *SSS*
Jeg kunne også godt tænke mig at lære ham at gå sidelæns, men det må lige vente, ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an. (modtager gerne forslag *G*)
Det nummer jeg har valgt er Frank Sinatras New York - NewYork. Det passer godt til Crazy og mig, og tricket can can passer også rigtig godt.

Ingen kommentarer: