søndag den 15. april 2007

Vi har haft os en travl weekend:
Jeg fik Crazy hjem fredag, han har været hjemme ved de gamle det meste af ugen fordi jeg ikke rigtig selv var hjemme. Så han var lidt umulig at have med at gøre. Han har bedst af at være her, der er ikke nok tid til ham ved de gamle. Og han er jo vant til masser af opmærksomhed. *SS*
Lørdag brugte vi dagen i haven, jeg havde en masse fysik at læse og det gøres bedst i solen. *S*
Om aftenen tog jeg hjem til mine forældre fordi min kusine, min fætter og hans kone kom for at se hvalpe. Min kusine var helt vild med de små skabninger, og især effie trak hendes opmærksomhed. Effie har jo et godt sovehjerte og Marie-Louise er en rigtig god seng, som det ses på billedet.
idag, søndag, var jeg til stævne på Langeland. Det var lidt langtrukken, men det var rigtig hyggeligt. Jeg har fået en muskelskade i den ene balle, og Crazy kunne stadig ikke koncentrere sig efter at have været hjemme en uge, så det blev til fire disk. Er på ingen måde tilfreds, men nu har en på mit hold lovet mig at hjælpe mig lidt med dyret, for det går ikke når man ingen træner har. Har hele Crazy's liv trænet med ham på mit eget hold, har ikke gået under en anden træner.

Ingen kommentarer: