torsdag den 10. maj 2007

Hvor svært kan det være ;o)


Vi havde lokal konkurrence igår aftes, og mig og crazy løb rigtig godt, så vi endte med 1-plads i både spring og agility. (vi løber kun åben fordi vi er så få). Og med det blev vi så aftenens bedste hund, og fik så de tre pokaler på billedet *SSS*. Desværre bliver klubmesteren fundet til vores efterårskonkurrence så den titel tog jeg ikke med hjem, men så må jeg jo hellere gøre det samme til efteråret.

Min mor og Windy klarede sig også godt, Windy løb rigtig stærkt og det var jo dejligt. Der var også et par begyndere med og de var også rigtig dygtige, var meget stolt af dem. *SS*

3 kommentarer:

Johanna sagde ...

Stort tillykke til Jer begge to!!! Kh Johanna & hundene!!!

Anonym sagde ...

Meget flot, det bliver bedre og bedre, glæder os til i sommer

Johanna sagde ...

Hej,
Håber at opvisningen gik godt idag - jeg glæder mig til at se den på video!!! Johanna & co