onsdag den 2. maj 2007

Så er jeg tilbage


Bloggen her har stået lidt stille da der ikke sket så meget hunderelateret her i Malling. Det går helt stille og roligt fremad med vores dog-dancing men begynder at tvivle på at jeg bliver færdig får crazy begynder at tvivle når jeg ikke stopper og roser mellem hvert tricks, det kan godt tage lidt tid at vænne ham til at lave mange tricks lige efter hinanden.

Så var vi i Grindsted-Billund i søndags. Har aldrig løbet et så godt stævne. Vi havde på dagen tre fejl; En felt-fejl og så fejlbedømte han hjulet og sprang ind i det så det faldt fra hinanden. Fløjt sagde det *GG* Og så fejlbedømte jeg selv en vending og væltede så lang jeg er (hvilket ikke er særlig langt) over et spring. Det ville jeg godt have på video men det var løbet tør for strøm. Typisk. Men jeg kom ihvertfald hjem med en DM-pind i agility og en tredjeplads i spring 2, hvilket giver mit andet oprykningspoint og den fine pokal crazy sidder med på billedet.
Imorgen kommer Sanne Ammitzbøll og holder et kursus for os trænere i klubben og det glæder jeg mig rigtig meget til.

Ingen kommentarer: