torsdag den 12. juli 2007

Hundeferie

Så fik jeg både computer og internet til at virke igen.
Det går rigtig godt her på hundeferie, vores træning er rigtig god og jeg syntes virkelig jeg får noget ud af det. Men traditionen tro er vi alle ved at være lidt trætte, da det er sent i seng og tidligt op hver aften. Men vi griner og hygger os så det gør ikke så meget.
Idag kl 2 har vi vores sidste træning og imorgen har vi forsjov - konkurrencer og gallamiddag om aftenen.
Crazy er super at have med, han løber flot til agility og han er rigtig sød til bare at følge mig rundt. Og så er det godt at have en hund der kan så mange tricks. Igår havde vi en slags rally lydigheds konkurrence. Og der var et sted hvor hunden skulle rulle rundt fire gange. Der måte jeg lege standin med Crazy et par gange for nogle af de andre. Dygtig hund *SS*
Her til sidst har jeg lige et videoklip fra træningen tirsdag hvor jegselv syntes det går vældig godt *SS* og så harj eg lært ham et nyt og rigtig fedt trick, men det mangler jeg at få optaget på video så den vil jeg efterlade som en cliffhanger. "Fortsættes!!"

Ingen kommentarer: