onsdag den 4. juli 2007

Update


Det er ved at være lang tid siden at jeg skrev her på bloggen så der er et par opdateringer *SS*
Jeg er blevet færdig på skolen med følgende karakterer:
Fysik B: 10
Kemi B: 10
Engelsk A: 10
De er alle efter den nye skala. Her den anden dag sendte jeg min ansøgning til uni så nu venter jeg spændt på at se om jeg kommer ind. Regner med at jeg skal læse biologi.*SS*
Crazy klarer sig også godt til agility, han bliver hurtigere og hurtigere og mere og mere sikker. så det er så dejligt. Vi har dog stadig ikke fået nogen spring pinde til DM så spørgsmålet er om vi overhovedet kommer med, men vi har ikke givet op.
For et par dage siden besøgte min nabo og jeg en byggeplads med hundene og hendes søn. De var alle tre helt vilde. Sådan nogle store rør der ligger i en klynge er jo det samme som en hunde/børne labyrint. Og crazy fandt ud at at man kunne klatre rundt oven på dem. Endnu sjovere. Sinus og Crazy hyggede sig også vældigt på nogle larvefødder. *SS*
På fredag tager vi afsted til nymindegab camping på hundeferie. Derefter tager vi til Prag. Vil forsøge at tage nogle gode billeder og videoklip og så opdaterer jeg bloggen igen når jeg kommer hjem medmindre jeg finder noget trådløst internet på vejen *GG*
Hyg jer allesammen indtil vi ses igen.


1 kommentar:

Johanna sagde ...

Endelig en opdatering!!!! Tillykke emd de flotte eksamens resultater og hav en rigtig god sommerferie!!!!

Johanna & alle Bluewyle hundene