søndag den 25. marts 2007

Præsentation


Hej Alle sammen
Mit navn er Janne Tofte og jeg bor i en lille by der hedder Malling et lille stykke uden for århus. Jeg læser lige nu på VUC århus fordi jeg mangler nogle fag for at komme ind på uni efter sommerferien. Vil gerne ind og læse biologi.
Jeg er 21 år gammel og har trænet agility siden jeg var 11. Hunde er min store passion og bruger det meste af min fritid på den tilsneede hund man ser her til højre. Jeg er træner i min lokale klub Odder DCH og har været det et par år nu.
Crazy (det er hunden) og jeg deltager i en masse komkurrencer og kurser, alt hvad vi kan få fingrene i, og er da også begyndt at vinde lidt en gang imellem.
Denne her blog er til for at jeg kan fortælle lidt om min hund og mine agility-oplevelser. Og der vil også komme updates om min mors opdræt. (www.kojima.dk) Ellers komemr der sikkert også andre uhyrligheder fra min side.
Hygge
Janne

1 kommentar:

Unknown sagde ...

WOW en fin blog I har fået jer - vi glæder os selvfølgelig til at følge med. - Og forresten rødt står helt godt til ham charmetrolden ;O)