tirsdag den 27. marts 2007

Stævne i Wilhelmsborg


Er lidt sent på den med denne her nyhed, da min blog ikke eksisterede da det skete.

Forrige weekend var vi til stævne i Vilhelmsborg, smukt arrangeret af Risskov. Det var et super stævne, det gik stærkt og det var rigtig hyggeligt, som det ses på billedet lå Crazy og hyggede med hans gode ven fra klubben, Valde. Det er dejligt når to hanhunde ikke behøver at måle haler hele tiden *SS*
Det gik fint for mig og Crazy, det vi har arbejdet på med felterne fik vi til at virke på dag to, så det er dejligt. Slalom virkede også. Dag et havde jeg lidt glemt hvordanman løb agility, men dag 2 fik vi en fjerdeplads i Ag 1 og en andenplads i Sp2. Og der rykkede jeg så op i Ag 2.. Der var desværre ikke nogen DM.pinde denne gang, men vi kan nå det endnu. *GG*
Tillykke til alle dem fra Odder med flotte resultater og DM-pinde. (nævner ingen navne da jeg er bange for at glemme nogen) Vil dog nævne Lene og Valde og Anne og Indy der var afsted for første gang og klarede sig rigtig godt, det kan de være stolte af. *SS*
Også tillykke til Allan og Zantos med den flotte placering. *SS*

Ingen kommentarer: